Pregătirea copilului pentru școală din perspectiva domeniului dezvoltare socio-emoțională
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
716 65
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 18:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.72+373.21 (1)
Psychology (3383)
Kinds of school providing general education (2013)
SM ISO690:2012
STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Pregătirea copilului pentru școală din perspectiva domeniului dezvoltare socio-emoțională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 154-157. ISBN 978-9975-88-042-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2018
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2018

Pregătirea copilului pentru școală din perspectiva domeniului dezvoltare socio-emoțională

CZU: 159.922.72+373.21

Pag. 154-157

Straistari-Lungu Cristina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2018


Rezumat

Preparing the child for school status is a fully endorsed objective and promoted in early education programs in all developed education systems, under conditions of intensifying and accelerating the whole process of education, starting from the first stages of education. Since social integration at this age is mostly done in the affective way, I chose to analyze the two aspects of the psyche interrelated, emphasizing the mutual conditioning that they know.