Articolul precedent |
Articolul urmator |
716 65 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 18:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.72+373.21 (1) |
Psychology (3383) |
Kinds of school providing general education (2013) |
SM ISO690:2012 STRAISTARI-LUNGU, Cristina. Pregătirea copilului pentru școală din perspectiva domeniului dezvoltare socio-emoțională. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2018, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, 2018, Vol.2, pp. 154-157. ISBN 978-9975-88-042-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei Vol.2, 2018 |
||||||
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei" Cahul, Moldova, 7 iunie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.72+373.21 | ||||||
Pag. 154-157 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Preparing the child for school status is a fully endorsed objective and promoted in early education programs in all developed education systems, under conditions of intensifying and accelerating the whole process of education, starting from the first stages of education. Since social integration at this age is mostly done in the affective way, I chose to analyze the two aspects of the psyche interrelated, emphasizing the mutual conditioning that they know. |
||||||
|