Teaching Listening: Learner Difficulties and Practical Solutions
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
894 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-09 20:10
SM ISO690:2012
DUHLICHER, Olga, ROŞCOVAN, Nina. Teaching Listening: Learner Difficulties and Practical Solutions. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 127-133.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 3-a, 2013
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013

Teaching Listening: Learner Difficulties and Practical Solutions


Pag. 127-133

Duhlicher Olga, Roşcovan Nina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 16 octombrie 2018


Rezumat

The main purpose of the article is to find out the factors which create problems to the listeners during listening process in the classroom and to provide useful solutions and strategies that teachers, as well as learners, can use to achieve better levels of comprehension of aural texts.

Scopul principal al articolului este de a menţiona factorii care au creat pro-bleme ascultătorilor în timpul procesului de audiere în sala de clasă şi să ofere soluţii utile şi strategii pe care profesorii, precum şi cei care învaţă, să le poată utiliza pentru a atinge niveluri mai bune de înţelegere a textelor audiate.

Cuvinte-cheie
listening, communication, pronunciation, skill, accent, strategy