Articolul precedent |
Articolul urmator |
894 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-09 20:10 |
SM ISO690:2012 DUHLICHER, Olga, ROŞCOVAN, Nina. Teaching Listening: Learner Difficulties and Practical Solutions. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 127-133. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 127-133 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The main purpose of the article is to find out the factors which create problems to the listeners during listening process in the classroom and to provide useful solutions and strategies that teachers, as well as learners, can use to achieve better levels of comprehension of aural texts. |
||||||
Cuvinte-cheie listening, communication, pronunciation, skill, accent, strategy |
||||||
|