Articolul precedent |
Articolul urmator |
782 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-19 16:18 |
SM ISO690:2012 BEJENUŢĂ, Natalia. Motivarea, necesitatea studierii şi avantajele cunoaşterii unei limbi străine. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2013, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2013, Ediția 3-a, pp. 9-12. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine Ediția 3-a, 2013 |
||||||
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine" Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2013 | ||||||
|
||||||
Pag. 9-12 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Limba – factor de integrare socială. De ce e nevoie de studiat o limbă străină? O întrebare pe care fiecare din noi şi-o pune. Astăzi noi trăim într-o societate cu noi valori şi viziuni şi tindem spre Uniunea Europeană. Schimbul de experienţă economică, culturală şi lingvistică a devenit ceva obişnuit. Deosebit de apreciat este faptul, dacă eşti în stare să discuţi cu cineva în limba lui maternă, fie engleza, franceza sau germană. Trăind şi activând într-o societate modernă, practic este imposibil să nu cunoşti o limbă străină. |
||||||
Cuvinte-cheie motivarea, obiective, limba-țintă, comunicare, adaptare, scop, societate, necesitatea, explorarea, stimularea |
||||||
|