Quelques considérations sur la compétence «apprendre à apprendre» dans l’apprentissage du français langue étrangère
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
669 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-09-19 15:03
SM ISO690:2012
PRIGORSCHI, Claudia, AXENTI, Efrosinia. Quelques considérations sur la compétence «apprendre à apprendre» dans l’apprentissage du français langue étrangère. In: Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine, 23 ianuarie 2014, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2014, Ediția 4-a, pp. 194-204. ISBN 978-9975-124-52-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine
Ediția 4-a, 2014
Seminarul "Interconexiunea paradigmelor didactice şi metodologice în predarea limbilor străine"
Chișinău, Moldova, 23 ianuarie 2014

Quelques considérations sur la compétence «apprendre à apprendre» dans l’apprentissage du français langue étrangère


Pag. 194-204

Prigorschi Claudia, Axenti Efrosinia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 15 octombrie 2018


Rezumat

Articolul se referă la conceptul competenţei cheie (transversale) „a învăţa să înveţi” şi are ca scop de a scoate în evidenţă impactul competenţei date, una dintre competenţele fundamentale în procesul de învăţare a limbilor străine. Autorii se opresc la definiţia competenţei, la conţinutul formării elevului, precum şi la prezentarea mijloacelor pertinente în formarea şi dezvoltarea competenţei „a învăţa să înveţi” care oferă ocazii de a folosi diferite strategii de interacţiune şi de cooperare în vederea automatizării cunoştinţelor şi a competenţelor specifice şi ulterior elevul se va obişnui să lucreze autonom ca să-şi dezvolte abilitatea de a comunica, provocând motivarea de a învăţa.

The article refers to the key competence concept (transversal) ‘learning to learn’ which aims at emphasizing the given competence impact upon the fundamental competences in the foreign languages process. The authors focus on the competence definition, on the student’s forming contents as well as on the presentation of the pertinent means used to forming and developing the competence ‘learning to learn’ which provides opportunities to use different cooperation and interaction strategies for knowledge automation and specific competences. Thus, as a result the student will get used to work individually and develop the ability to communicate stimulating the motivation to learn.

Cuvinte-cheie
competenţă, cunoştinţe, profil, strategie,

„a învăţa să înveţi”