Delimitări conceptuale privind pregătirea profesională a funcționarilor public
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
800 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 19:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
35.088.6 (22)
Public administration. Government. Military affairs (2622)
SM ISO690:2012
SPĂTARU, Tatiana, VINTILĂ, Vadim. Delimitări conceptuale privind pregătirea profesională a funcționarilor public. In: Administrarea Publică, 2018, nr. 3(99), pp. 74-79. ISSN 1813-8489.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Administrarea Publică
Numărul 3(99) / 2018 / ISSN 1813-8489

Delimitări conceptuale privind pregătirea profesională a funcționarilor public

Conceptual delimitations on the professional training of public servants

CZU: 35.088.6

Pag. 74-79

Spătaru Tatiana1, Vintilă Vadim2
 
1 Institutul de Cercetări Juridice şi Politice al AŞM,
2 Academia de Administrare Publică, Republica Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 octombrie 2018


Rezumat

În articol sunt supuse delimitării și definitivării conceptele privind pregătirea profesională în administrarea publică. Clarificarea conceptelor-cheie este esențială pentru înțelegerea procesului de pregătire profesională în general, și în domeniul administrării publice, în particular. Numeroasele explicații atribuite termenului nu fac altceva decât să demonstreze complexitatea sa. Delimitările conceptuale asupra termenilor-cheie ne oferă o viziune clară referitoare la conținutul și scopul procesului de pregătire profesională, precum și în privința deosebirilor dintre acesta și alte procese cu care are anumite tangențe.

In this article the concepts of professional training in public administration are subject to delimitation and finalization. Clarifying key concepts is essential to understanding the training process in general and in public administration in particular. The many explanations attributed to the term do nothing but show its complexity. Conceptual delimitations on key terms give us a clear view of the content and purpose of the training process, as well as the differences between it and other processes with which it has some tangencies.

Cuvinte-cheie
delimitări conceptuale, pregătire profesională, funcționar public.