Articolul precedent |
Articolul urmator |
769 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 22:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
82-1/-9:028.1.01+028.1.01 (1) |
Literature (3493) |
Librarianship (689) |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. De la „Cercați scripturile…” la Educația literar-artistică. In: Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european, Ed. Ediţia a X-a, 20 octombrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Filologie, 2017, Ediția 10, pp. 141-148. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european Ediția 10, 2017 |
||||||
Conferința "Filologia modernă: Realizări şi perspective în context european" Ediţia a X-a, Chișinău, Moldova, 20 octombrie 2016 | ||||||
|
||||||
CZU: 82-1/-9:028.1.01+028.1.01 | ||||||
Pag. 141-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul punctează momentele-cheie ale devenirii lecturii în calitatea sa de cea mai importantă activitate umană – activitatea de devenire a ființei umane. Demonstrează apariția în cultura filosofică, estetică și pedagogică a conceptului dialogal despre literatură, în care cititorul obține statutul de cel de al doilea subiect creator al operei literare. Marchează caracteristicile definitorii ale lecturii ca activitate educativă, prezintă rezumativ componentele teoriei educației literar-artistice și propune propria definiție a lecturii. |
||||||
Cuvinte-cheie cititor, lectură, educație literar-artistică (ELA), principii ale ELA, teleologie a ELA, conținuturi ale ELA, metodologie a ELA |
||||||
|