Rolul interdisciplinarității în formarea profesională inițială a studentului chimist
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1023 26
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-02 12:14
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147:54 (4)
Higher education. Universities. Academic study (2533)
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (1997)
SM ISO690:2012
CODREANU, Sergiu. Rolul interdisciplinarității în formarea profesională inițială a studentului chimist. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 183-192. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Rolul interdisciplinarității în formarea profesională inițială a studentului chimist

The role of interdisciplinarity in initial vocational trening of the chemist student

CZU: 378.147:54

Pag. 183-192

Codreanu Sergiu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

În scopul realizării unui învățământ modern, formativ, considerăm procesul de predareînvățareevaluare interdisciplinară drept o condiție importantă și determinantă. Corelarea cunoștințelor de la diferite discipline de învățământ vor contribui substanțial la educarea studenților chimiști, la formarea și dezvoltarea unei gândiri flexibile, la o fixare și sistematizare mai bună a cunoștințelor și a capacității lor de aplicare în practică. Abordarea interdisciplinară a conținuturilor educaționale prezintă astăzi o provocare și, în același timp, o necesitate pentru cadrele didactice și pentru toate nivelele educației. Fiind teoretizată, interdisciplinaritatea are în procesul educațional actual șanse majore de abordare, odată cu aprobarea în practica școlară a noii viziuni educaționale, propuse de reforma învățământului. Atât reforma de orientare, cât și cea de structură și conținut, susțin interdisciplinaritatea ca procedeu de organizare și desfășurare a procesului educațional.

In order to achieve a modern, formative education, we consider interdisciplinary teachinglearningassessment as an important condition. The correlation of knowledge from different educational disciplines will substantially contribute to the education of chemistry students, to the formation and development of flexible thinking, to a better fixation and systematization of their knowledge and their application in practice. Nowadays, the interdisciplinary approach of educational content presents a challenge and, at the same time, a necessity for teachers and all levels of education. Being theorized, interdisciplinarity has, in the educational process, major chances of approaching with the approval in school practice of the new educational vision proposed by the reform of education. Both the reform of orientation, as well as that of structure and content, support interdisciplinarity as a process of organizing and unfolding the educational process

Cuvinte-cheie
interdisciplinaritate, integrare, formare profesională iniţială, competenţă,

domenii de competențe.