Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1023 26 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-02 12:14 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:54 (4) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (1997) |
SM ISO690:2012 CODREANU, Sergiu. Rolul interdisciplinarității în formarea profesională inițială a studentului chimist. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 183-192. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147:54 | |||||
Pag. 183-192 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În scopul realizării unui învățământ modern, formativ, considerăm procesul de predareînvățareevaluare interdisciplinară drept o condiție importantă și determinantă. Corelarea cunoștințelor de la diferite discipline de învățământ vor contribui substanțial la educarea studenților chimiști, la formarea și dezvoltarea unei gândiri flexibile, la o fixare și sistematizare mai bună a cunoștințelor și a capacității lor de aplicare în practică. Abordarea interdisciplinară a conținuturilor educaționale prezintă astăzi o provocare și, în același timp, o necesitate pentru cadrele didactice și pentru toate nivelele educației. Fiind teoretizată, interdisciplinaritatea are în procesul educațional actual șanse majore de abordare, odată cu aprobarea în practica școlară a noii viziuni educaționale, propuse de reforma învățământului. Atât reforma de orientare, cât și cea de structură și conținut, susțin interdisciplinaritatea ca procedeu de organizare și desfășurare a procesului educațional. |
|||||
Cuvinte-cheie interdisciplinaritate, integrare, formare profesională iniţială, competenţă, domenii de competențe. |
|||||
|