Valorificarea principiilor eticii în sistemul multidimensional al formării studenților pedagogi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
731 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-10 18:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14.034 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2533)
SM ISO690:2012
GOREA, Svetlana. Valorificarea principiilor eticii în sistemul multidimensional al formării studenților pedagogi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 142-149. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Valorificarea principiilor eticii în sistemul multidimensional al formării studenților pedagogi

Valorization of ethical principles in the multidimensional system of pedagogical students trening

CZU: 378.14.034

Pag. 142-149

Gorea Svetlana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

În activitatea profesională este nevoie să te conduci de principii. Acesta trebuie să pornească de la esenţa idealului social, iar, în cazul pedagogilor, şi de la esența idealului educaţional. Ele le vor ajuta învăţătorilor să construiască relaţii bune cu elevii, vor reglementa aceste relaţii, se vor evita, astfel, neînţelegerile, agresivitatea, violenţa. Pedagogul, având anumite convingeri, nu se va abate de la drumul cel bun, nu se va lăsa influenţat de alte opinii, dacă ele nu reflectă principiile stabilite. Convingerile pedagogilor principiali se formează pe baza principiilor elaborate de etica pedagogică.

In your professional activity you need to keep up some principles. Principles must start from the essence of the social ideal, and in the case of educators - the educational ideals. They will help educators build good relationships with students, will regulate these relationships, avoid misunderstandings, aggression, violence. The teacher with certain beliefs will not deviate from the good way, will not be influenced by other opinions if they do not reflect the established principles. Principal pedagogical beliefs are based on principles developed by pedagogical ethics.

Cuvinte-cheie
principiu, datorie, conştiinţă, conştientizare, onoare, dreptate, onestitate,

tact.