Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
731 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-10 18:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14.034 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
SM ISO690:2012 GOREA, Svetlana. Valorificarea principiilor eticii în sistemul multidimensional al formării studenților pedagogi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 142-149. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 378.14.034 | |||||
Pag. 142-149 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În activitatea profesională este nevoie să te conduci de principii. Acesta trebuie să pornească de la esenţa idealului social, iar, în cazul pedagogilor, şi de la esența idealului educaţional. Ele le vor ajuta învăţătorilor să construiască relaţii bune cu elevii, vor reglementa aceste relaţii, se vor evita, astfel, neînţelegerile, agresivitatea, violenţa. Pedagogul, având anumite convingeri, nu se va abate de la drumul cel bun, nu se va lăsa influenţat de alte opinii, dacă ele nu reflectă principiile stabilite. Convingerile pedagogilor principiali se formează pe baza principiilor elaborate de etica pedagogică. |
|||||
Cuvinte-cheie principiu, datorie, conştiinţă, conştientizare, onoare, dreptate, onestitate, tact. |
|||||
|