Formes d’interaction verbale dans le developpement de la communication orale en classe de langue
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1061 29
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-30 09:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.161.1 (23)
General questions of didactics and method (1200)
East Slavic / Slavonic languages (361)
SM ISO690:2012
ZDRAGUŞ, Vera. Formes d’interaction verbale dans le developpement de la communication orale en classe de langue. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 1(12), pp. 72-77. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(12) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formes d’interaction verbale dans le developpement de la communication orale en classe de langue

Rolul formelor de interacţiune verbală în dezvoltarea competenţei de comunicare orală la orele de limba franceză

CZU: 37.02:811.161.1

Pag. 72-77

Zdraguş Vera
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 iulie 2018


Rezumat

The article presents the analysis of some verbal interaction forms in the didactic context. There are mentioned the oral interaction peculiarities during the classes of French language as a foreign language, and at the same time are identified the characteristics which contribute to the distinction of the didactic communication from the communication which is developed in a common or daily frame. The purpose of this article is to underline the specific of some didactic interactions and methodology which facilitate the interaction in the classroom.

Articolul prezintă analiza unor forme de interacţiune verbală în context didactic. Sunt relevate particularităţile interacţiunei verbale în timpul orelor de limbă franceză ca limbă străină şi, în acelaşi timp, sunt scoase în evidenţă trăsăturile care disting comunicarea didactică de comunicarea derulată într-un cadru obişnuit, cotidian. Scopul acestui articol este de a evidenţia specificul unor forme de interacţiuni şi metodologii didactice, care ar optimiza dezvoltarea competenţei de comunicare orală în cadrul orelor de limba franceză

Cuvinte-cheie
interaction verbale, échange, interlocuteur,

apprentissage,

competence, communication.,

strategie