Articolul precedent |
Articolul urmator |
966 45 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-27 11:17 |
SM ISO690:2012 CODREAN, Natalia. PR-ul politic şi promovarea imaginii instituţiilor politice – concepte teoretice. In: Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice, 27 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2016, pp. 224-230. ISBN 978-9975-71-829-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice 2016 | |||||
Conferința "Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice" Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 224-230 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The article „Political PR and promoting the image of political institutions” describes the theoretical concept and importance of these phenomena. The tendency to create and promote an image as more credible and more positive belong to the individual personality, or companies that sell something, but also to state institutions, and especially, to political institutions. |
|||||
Cuvinte-cheie image, parties, policy, PR, Methods, communication |
|||||
|