PR-ul politic şi promovarea imaginii instituţiilor politice – concepte teoretice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
966 45
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-27 11:17
SM ISO690:2012
CODREAN, Natalia. PR-ul politic şi promovarea imaginii instituţiilor politice – concepte teoretice. In: Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice, 27 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2016, pp. 224-230. ISBN 978-9975-71-829-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice 2016
Conferința "Ţările post-sovietice între UE şi Federaţia Rusă – analiza circumstanţelor specifice şi tendinţelor politice"
Chișinău, Moldova, 27 septembrie 2016

PR-ul politic şi promovarea imaginii instituţiilor politice – concepte teoretice


Pag. 224-230

Codrean Natalia
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Disponibil în IBN: 17 iulie 2018


Rezumat

The article „Political PR and promoting the image of political institutions” describes the theoretical concept and importance of these phenomena. The tendency to create and promote an image as more credible and more positive belong to the individual personality, or companies that sell something, but also to state institutions, and especially, to political institutions.

Cuvinte-cheie
image, parties, policy, PR, Methods, communication