Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
867 42 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 22:16 |
SM ISO690:2012 IORDACHESCU, Veaceslav. Predarea Religiei în şcoală: oportunitate umanistică şi promovare a valorilor creştine. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 2(58), pp. 26-31. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(58) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educaţia religioasă este o oportunitate a Bisericii de a transmite și cultiva valori. Articolul de faţă pornește de la scopul educaţiei religioase și prezintă baza legală de predare a Religiei în școlile din Republica Moldova. Disciplina Religie se regăsește în lista disciplinelor opţionale prin Hotărârea de Guvern nr. 596 din 02.07.10. Pe parcursul celor 8 ani de implementare, s-a reușit asigurarea didactică a disciplinei cu manuale și ghiduri de proiectare didactică. În scopul creșterii interesului pentru această disciplină, în anul școlar 2017 – 2018 s-au organizat mai multe activităţi extrașcolare cu implicarea elevilor. De o importanţă deosebită este și asigurarea calităţii actului de predare, pentru care s-au realizat un șir de activităţi de formare a profesorilor de Religie. Toate acestea au contribuit la menţinerea și promovarea orei de Religie în școală, astfel că, în anul școlar 2017 – 2018 ora de Religie s-a predat în 27% dintre școlile din Republică. |
||||||
Cuvinte-cheie educație religioasă, curriculum la disciplina Religie, pedagogie creștină, şcoală, biserica., Religious education, religious curriculum, Christian pedagogy, school, church. |
||||||
|