Psihogeneza afectivității la diferită vârstă
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
983 52
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 10:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.7:159.942 (6)
Psychology (3368)
SM ISO690:2012
PERJAN, Carolina. Psihogeneza afectivității la diferită vârstă. In: Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova, 4 mai 2018, Iași, România. România, Iaşi: Pan Europe, 2018, pp. 40-47. ISBN 978-973-8483-84-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova 2018
Conferința "Prolegomene din istoria psihologiei în Republica Moldova"
Iași, România, Moldova, 4 mai 2018

Psihogeneza afectivității la diferită vârstă

CZU: 159.922.7:159.942

Pag. 40-47

Perjan Carolina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 22 iunie 2018


Rezumat

Articolul dat are ca scop de a cerceta impactul climatului familial asupra afectivității copiilor preșcolari cu vârsta de 4, 5, și respectiv 6-7 ani prin aplicarea testului CAT (Children’s Apperception Test). În cadrul lucrării autorul evidențiază importanța familiei în dezvoltarea emoțională a copiilor, menționând și teoriile principale ale cercetătorilor din domeniu care definesc și caracterizează funcțiile și particularitățile emoțiilor, care explică geneza lor. Eșantionarea a fost efectuată în dependență de tipul familiei și vârsta copiilor. Rezultatele cercetării sunt reflectate în articol prin diagrame și comentarii.                              

The given article aims to research the impact of the family environment on the affectivity of preschool children aged 4 to 7 by applying the Children’s Apperception Test. Initially in the introductive part of the work, the author emphasizes the importance of the family in the emotional development of the children, mentioning as well the main theories of the researchers of the domain, which define and characterize the emotions and affective processes, which explain their genesis. The sample of the investigation was selected in concordance with family type and children’s age. The research’s results are reflected in the article by charts and comments.The given article aims to research the impact of the family environment on the affectivity of preschool children aged 4 to 7 by applying the Children’s Apperception Test. Initially in the introductive part of the work, the author emphasizes the importance of the family in the emotional development of the children, mentioning as well the main theories of the researchers of the domain, which define and characterize the emotions and affective processes, which explain their genesis. The sample of the investigation was selected in concordance with family type and children’s age. The research’s results are reflected in the article by charts and comments. 

Cuvinte-cheie
emoţie, familie, educaţie familială, dezvoltare emoțională,

„om matur”