Modalități de cunoaștere a infractorilor care comit infracțiuni contra patrimoniului, în special furt și pungășie
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
924 30
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 16:57
SM ISO690:2012
CEBOTARI, Stanislav. Modalități de cunoaștere a infractorilor care comit infracțiuni contra patrimoniului, în special furt și pungășie. In: The contemporary issues of the socio-humanistic sciences, Ed. 6, 11-12 decembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Liberă Internațională din Moldova, 2015, Ediția 6, Vol.2, pp. 42-44.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
The contemporary issues of the socio-humanistic sciences
Ediția 6, Vol.2, 2015
Conferința "Preocupări contemporane ale ştiinţelor socio-umane"
6, Chișinău, Moldova, 11-12 decembrie 2015

Modalități de cunoaștere a infractorilor care comit infracțiuni contra patrimoniului, în special furt și pungășie

Way of knowing offenders who commit crimes against property, especially theft and rogues


Pag. 42-44

Cebotari Stanislav
 
Institutul de Ştiinţe Penale şi Criminologie Aplicată
 
 
Disponibil în IBN: 16 iunie 2018


Rezumat

În această publicație ne referim la unele modalități actuale de cunoaștere a infractorilor, care comit infracțiuni contra patrimoniului, cum ar fi furtul (adică sustragerea pe ascuns a bunurilor altei persoane din încăperi) și pungășia (adică acțiunea în scopul sustragerii bunurilor altei persoane din buzunare, genți sau din alte obiecte prezente la persoană). Pun accentul pe acest tip de criminali, pentru că infracțiunile comise de ei sunt cel mai des întâlnite în ultima perioadă la noi în țară.

In this publication we refer to a category of criminals who commit offences like theft (covertly stealing someone else's goods from houses), and another type of theft (stealing the goods from pockets or bags). We put the accent on this type of criminals because the most frequently, they committed this offencesin in our country

Cuvinte-cheie
infractor, crimă, furt, pungășie, modalități de cunoaștere