Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1190 84 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 12:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4.015.3+159.922.762 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (588) |
Psychology (3327) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, ABABII, Oleg. Condiţii de eficientizare a potențialului psihosocial al copiilor cu deficiențe mintale severe. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 1(57), pp. 51-63. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 1(57) / 2018 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 376.4.015.3+159.922.762 | |||||
Pag. 51-63 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lucrarea de față sunt prezentate rezultatele evaluării potențialului de dezvoltare a copiilor cu deficiențe mintale severe (DMS), influențați de un amplu model de recuperare. Totodată, este dovedit faptul că orice copil aflat în dificultate posedă un potențial psihofizic rezidual, orientat spre compensarea funcțiilor pierdute. Autorii propun ca recuperarea copiilor cu DMS să se realizeze în complex, cu ajutorul diferitor modele de influență |
|||||
Cuvinte-cheie educație incluzivă, potențial psihosocial, potențial rezidual, recuperare, deficiență mintală, compensarea funcțiilor, servicii complexe, pedagogie curativă., inclusive education, psychosocial potential, residual potential, recovery, mental deficiency, function compensation, complex services, curative pedagogy |
|||||
|