Dimensiunea interculturală – parte integrantă a procesului de predare-învățare a limbilor străine
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
828 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-01 00:35
SM ISO690:2012
ХЫРБУ, Стелла. Dimensiunea interculturală – parte integrantă a procesului de predare-învățare a limbilor străine. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.6, pp. 158-160. ISBN 978-9975-75-842-0.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic
Vol.6, 2016
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic"
Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016

Dimensiunea interculturală – parte integrantă a procesului de predare-învățare a limbilor străine

JEL: A 23

Pag. 158-160

Хырбу Стелла
 
Молдавская экономическая академия
 
 
Disponibil în IBN: 3 mai 2018


Rezumat

This paper examines the ‘intercultural dimension’ and its meaning for foreign language teaching and learning in the context of globalization. It has been widely recognized in the language teaching profession that learners need not just knowledge and skill in the vocabulary and grammar of a language but also the ability to use the language in socially and culturally appropriate ways. Intercultural competence is a life-long learning process, which enables individuals to work effectively in diverse environments.

Cuvinte-cheie
language, culture, intercultural communication, competence, language education