Articolul precedent |
Articolul urmator |
828 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-01 00:35 |
SM ISO690:2012 ХЫРБУ, Стелла. Dimensiunea interculturală – parte integrantă a procesului de predare-învățare a limbilor străine. In: 25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic, 23-24 septembrie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2016, Vol.6, pp. 158-160. ISBN 978-9975-75-842-0. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic Vol.6, 2016 |
||||||
Conferința "25 de ani de reformă economică în Republica Moldova: prin inovare şi competitivitate spre progres economic" Chișinău, Moldova, 23-24 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
JEL: A 23 | ||||||
Pag. 158-160 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This paper examines the ‘intercultural dimension’ and its meaning for foreign language teaching and learning in the context of globalization. It has been widely recognized in the language teaching profession that learners need not just knowledge and skill in the vocabulary and grammar of a language but also the ability to use the language in socially and culturally appropriate ways. Intercultural competence is a life-long learning process, which enables individuals to work effectively in diverse environments. |
||||||
Cuvinte-cheie language, culture, intercultural communication, competence, language education |
||||||
|