Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-10 17:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.02:330.47 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2565) |
Dynamics of the economy. Economic movement (126) |
SM ISO690:2012 CĂPĂŢÎNĂ, Valentina, MORARU, Maria. Proiectarea didactică în predarea – învăţarea informaticii economice. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.5, pp. 63-70. ISBN 978-9975-75-892-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii Vol.5, 2017 |
||||||
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii" Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.02:330.47 | ||||||
JEL: I-23 | ||||||
Pag. 63-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The pedagogical mastery of the teaching economic informatics, in an exhaustive manner, by the didactic entity, determines the degree of training of the specialist in the field, ensuring instructive valences and formative performance. |
||||||
Cuvinte-cheie curriculum, didactic design, skills, instructive-educational process, stages of didactic design, lesson design |
||||||
|