Proiectarea didactică în predarea – învăţarea informaticii economice
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1146 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-10 17:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.02:330.47 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2565)
Dynamics of the economy. Economic movement (126)
SM ISO690:2012
CĂPĂŢÎNĂ, Valentina, MORARU, Maria. Proiectarea didactică în predarea – învăţarea informaticii economice. In: Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii, 22-23 septembrie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Vol.5, pp. 63-70. ISBN 978-9975-75-892-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii
Vol.5, 2017
Conferința "Competitivitatea şi inovarea în economia cunoaşterii"
Chișinău, Moldova, 22-23 septembrie 2017

Proiectarea didactică în predarea – învăţarea informaticii economice

CZU: 378.02:330.47
JEL: I-23

Pag. 63-70

Căpăţînă Valentina, Moraru Maria
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2018


Rezumat

The pedagogical mastery of the teaching economic informatics, in an exhaustive manner, by the didactic entity, determines the degree of training of the specialist in the field, ensuring instructive valences and formative performance.

Cuvinte-cheie
curriculum, didactic design, skills, instructive-educational process,

stages of didactic design, lesson design