Problemele imaginaţiei creative şi metodele de depăşire ale acestora
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
683 20
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-11 19:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.31:[159.954.4:7] (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
Psychology (3327)
THE ARTS. RECREATION. ENTERTAINMENT. SPORT (5883)
SM ISO690:2012
ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Problemele imaginaţiei creative şi metodele de depăşire ale acestora. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 197-201. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Problemele imaginaţiei creative şi metodele de depăşire ale acestora

The problems of creative imagination and the methods of their resolution

CZU: 37.015.31:[159.954.4:7]

Pag. 197-201

Roșca-Ceban Daniela, Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 13 aprilie 2018


Rezumat

La momentul actual, in instituţiile de invăţămant, problemele activităţii artistice trebuie privite nu din punct de vedere al rezultatelor finale, ci din punct de vedere al stimulării gandirii creatoare a tinerilor cadre didactice. La baza acestei gandiri se află multe procese, care pot avansa in cadrul educaţiei artistico-plastice. Creativitatea este unul dinte cei mai importanţi factori in domeniul artistic şi cel pedagogic, atat pentru tinerele cadre didactice cat şi pentru discipolii lor. Un cadru didactic, cu un miez creativ dezvoltat insuficient, nu va putea capta studenţii şi, eventual, nu va putea stabili o conexiune eficientă in procesul de instruire, fapt care va influenţa, inevitabil, rezultatele educaţionale.

Currently, the artistic activities issues in educational institutions must be considered, not so much in terms of results, but in terms of stimulating the creative thinking of young teachers. There are several processes, at the basis of this thinking, that can advance in the artistic-plastic education. Both the artistic and pedagogical spheres creativity is one of the most important factors for the young teachers as well as for their disciplines. A teacher, who does not have sufficiently developed creative abilities, cannot capture students` attention, and possibly cannot establish an efficient connection in the educational process, which will inevitably influence the educational outcomes

Cuvinte-cheie
imaginaţie creativă,

blocaj al imaginaţiei creative, metodă de stimulare a imaginaţiei creative