Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
683 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-11 19:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.31:[159.954.4:7] (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845) |
Psychology (3327) |
THE ARTS. RECREATION. ENTERTAINMENT. SPORT (5883) |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Problemele imaginaţiei creative şi metodele de depăşire ale acestora. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 197-201. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | |||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | |||||
|
|||||
CZU: 37.015.31:[159.954.4:7] | |||||
Pag. 197-201 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
La momentul actual, in instituţiile de invăţămant, problemele activităţii artistice trebuie privite nu din punct de vedere al rezultatelor finale, ci din punct de vedere al stimulării gandirii creatoare a tinerilor cadre didactice. La baza acestei gandiri se află multe procese, care pot avansa in cadrul educaţiei artistico-plastice. Creativitatea este unul dinte cei mai importanţi factori in domeniul artistic şi cel pedagogic, atat pentru tinerele cadre didactice cat şi pentru discipolii lor. Un cadru didactic, cu un miez creativ dezvoltat insuficient, nu va putea capta studenţii şi, eventual, nu va putea stabili o conexiune eficientă in procesul de instruire, fapt care va influenţa, inevitabil, rezultatele educaţionale. |
|||||
Cuvinte-cheie imaginaţie creativă, blocaj al imaginaţiei creative, metodă de stimulare a imaginaţiei creative |
|||||
|