Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
737 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-20 10:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:7]:793.7 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
THE ARTS. RECREATION. ENTERTAINMENT. SPORT (5922) |
Recreation. Entertainment. Games. Sport (1700) |
SM ISO690:2012 JABINSCHI, Tatiana. Formarea competenţelor artistico-plastice la elevi prin joc. Repere metodologice. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 275-279. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:7]:793.7 | ||||||
Pag. 275-279 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Prezenta lucrare reflectă unele aspecte şi căi de interpretare a formelor şi metodelor de formare şi dezvoltare a multiplelor abilităţi şi percepţii artistico-plastice la elevi in crearea lucrărilor in materie de ceramică. In activitatea instructiv-artistică un rol important il ocupă aplicarea jocului ce contribuie la organizarea activităţii de cunoaştere şi dezvoltare a capacităţilor psiho-motorice. Definirea semnelor şi simbolurilor prin tehnica Brainstorming generează creativitatea şi libertatea artistico-plastică in ceramică. Asaltul de idei devine un joc care se transpune ulterior in diversitatea de lucrări, creand abilitatea de flexibilitate şi ingeniozitate, fapt care produce un progres al tanărului intelect bazat pe individualitate personală. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţe artistico-plastice, abilităţi creative, creativitate, joc creativ, percepţie, simbol |
||||||
|