Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
685 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-09-10 17:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:82 (53) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
Literature (3493) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Constantin. Dezvoltarea competenţelor literar-artistice ale studenţilor in procesul receptării literaturii. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2017, nr. 2(31), pp. 115-118. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 2(31) / 2017 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:82 | ||||||
Pag. 115-118 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In articol este abordată problema formării competenţelor literar-artistice ale studenţilor in procesul receptării literaturii. Se fac referinţe la un şir de teorii privind originea operei de artă (M. Heidegger), receptarea artistică (H.R. Jauss), lectura (W. Iser, J.P. Sartr, P. Cornea), educaţia literar-artistică (V. Paslaru, A. Panfil), competenţele literare (P. Cornea), sunt evidenţiate contradicţiile la nivelul predării/receptării literaturii ca disciplină de studiu, insistandu-se, totodată, asupra mecanismului şi a metodologiei de formare a competenţelor respective. |
||||||
Cuvinte-cheie operă literară, cititor, competenţă literară, lectură, receptare artistică, creativitate |
||||||
|