Diagnosticarea competenţelor studenţilor din învăţământul ingineresc: abordare metodologică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
612 9
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-29 15:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14:62 (4)
Higher education. Universities. Academic study (2565)
Engineering. Technology in general (3028)
SM ISO690:2012
BENCHECI, Mihail. Diagnosticarea competenţelor studenţilor din învăţământul ingineresc: abordare metodologică. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 98-101. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470

Diagnosticarea competenţelor studenţilor din învăţământul ingineresc: abordare metodologică

Diagnosis of engineering students competences: methodological approach

CZU: 378.14:62

Pag. 98-101

Bencheci Mihail
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 15 martie 2018


Rezumat

În articol se argumentează actualitatea şi rolul diagnosticării competenţelor profesionale şi transversale ale studenţilor din învăţământul ingineresc, se prezintă metodologia şi se descrie particularităţile privind implementarea în cadrul formării specialiştilor în domeniul ingineriei de securitate.

The article argues the actuality and role of diagnosing the professional and transversal skills of students in engineering education. It presents the methodology and describes the particularities regarding the implementation in the training of specialists in the field of security engineering.

Cuvinte-cheie
învăţământ ingineresc, diagnosticare, evaluare, competenţe profesionale, formare profesională.,

competenţe transversale