Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1916 362 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 21:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4.015.3+159.922.762 (2) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
Psychology (3389) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, VRABIE, Silvia. Atitudinea cadrelor didactice faţă de incluziunea elevilor cu autism în şcoală. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 4(56), pp. 66-76. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(56) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4.015.3+159.922.762 | ||||||
Pag. 66-76 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autismul este una dintre tulburările de comportament cu o incidenţă din ce în ce mai mare. Integrarea în şcoală a elevilor cu autism, participarea, încă de la vârste fragede, la activităţi alături de elevii tipici, îi ajută pe copiii cu autism să deprindă abilităţi pentru o viaţă firească şi să-şi fructifice cât mai bine potenţialul de dezvoltare. Succesul incluziunii şcolare eficiente a elevilor cu autism depinde, în primul rând, de atitudinea pozitivă a cadrelor didactice faţă de incluziunea şcolară. |
||||||
Cuvinte-cheie autism, tulburare din spectrul autist, atitudine, incluziune şcolară. |
||||||
|