Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1003 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 14:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147 (633) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 VASILIEV, Maria. Problematizarea – tehnologie didactică de eficientizare a învăţământului universitar. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 5-6(99-100), pp. 15-19. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(99-100) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.147 | ||||||
Pag. 15-19 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol este abordat rolul problematizării ca tehnologie didactică de eficientizare a învăţământului universitar, în ideea de a le prezenta cadrelor didactice oportunităţile pe care le oferă această tehnologie în schimbarea atitudinii studentului faţă de studiile pe care le urmează şi în formarea motivaţiei pentru învăţare. La fel, în articol sunt elucidate principiile învăţământului problematizat şi misiunea profesorului în realizarea acestuia. Sunt identificate mai multe probleme cu care se confruntă învăţământul universitar: lipsa motivaţiei şi a interesului studenţilor pentru învăţare; valorificarea insuficientă a valențelor formative ale metodelor de predare etc. În scopul soluţionării acestora, autoarea pledează pentru implementarea învăţământului problematizat, prezentând multiplele sale avantaje |
||||||
Cuvinte-cheie problematisation, problematical/problematised training, problematised education, specialty competences, authentic contents, didactic technology, problem situation, higher education, performance, motivation, interest, learning. |
||||||
|