Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
681 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-08-04 16:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.036:745 (2) |
Education (14217) |
Drawing. Design. Applied arts and crafts (336) |
SM ISO690:2012 ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Aplicarea tonurilor acromatice în cadrul cursului Bazele artei decorative – exercițiu pentru dezvoltarea imaginației creatoare.. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 34-37. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.036:745 | ||||||
Pag. 34-37 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cursul Bazele artei decorative este fundamentat pe un șir de exerciții, care au scopul de a descoperi și a dezvolta potențialul creator al studenților. Aplicarea tonurilor acromatice este un exercițiu de inițiere în acest curs. Atît partea teoretică, cît și cea practică exercită o influenţă benefică asupra laturii artistice a celui educat, asigură condiţii favorabile stimulării imaginației, diminuînd, totodată, indigența procesului creator. |
||||||
Cuvinte-cheie Creativ imagination, noncolors, Decorative Art Fundamentals course, creative potential, exercises, students. |
||||||
|