Aplicarea tonurilor acromatice în cadrul cursului Bazele artei decorative – exercițiu pentru dezvoltarea imaginației creatoare.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
681 23
Ultima descărcare din IBN:
2022-08-04 16:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.036:745 (2)
Education (14217)
Drawing. Design. Applied arts and crafts (336)
SM ISO690:2012
ROȘCA-CEBAN, Daniela, ARBUZ-SPATARI, Olimpiada. Aplicarea tonurilor acromatice în cadrul cursului Bazele artei decorative – exercițiu pentru dezvoltarea imaginației creatoare.. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 3(97), pp. 34-37. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(97) / 2016 / ISSN 1810-6455

Aplicarea tonurilor acromatice în cadrul cursului Bazele artei decorative – exercițiu pentru dezvoltarea imaginației creatoare.

Application of achromatic tones in Decorative Art Fundamentals Course – exercise for creative imagination development

CZU: 37.036:745

Pag. 34-37

Roșca-Ceban Daniela, Arbuz-Spatari Olimpiada
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Cursul Bazele artei decorative este fundamentat pe un șir de exerciții, care au scopul de a descoperi și a dezvolta potențialul creator al studenților. Aplicarea tonurilor acromatice este un exercițiu de inițiere în acest curs. Atît partea teoretică, cît și cea practică exercită o influenţă benefică asupra laturii artistice a celui educat, asigură condiţii favorabile stimulării imaginației, diminuînd, totodată, indigența procesului creator.

Decorative Art Fundamentals course is based on a series of exercises that aim to discover and develop creative potential of students. Application of achromatic tones is an initiating exercise in this course. Both the theoretical and practical part of the course are important, because they exert a benefic influence on the artistic side of students, providing favorable conditions to stimulate imagination and diminishing the poverty of creative process.

Cuvinte-cheie
Creativ imagination, noncolors, Decorative Art Fundamentals course, creative potential,

exercises, students.