Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
777 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.67 (11)
Education (14277)
SM ISO690:2012
BÎRNAZ, Nina. Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 2(96), pp. 52-55. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(96) / 2016 / ISSN 1810-6455

Funcţionalitatea manualului şcolar în contextul societăţii axate pe cunoaştere

Functionality of textbook in the knowledge-based society

CZU: 371.67

Pag. 52-55

Bîrnaz Nina
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 martie 2018


Rezumat

Societatea axată pe cunoaştere solicită de la sistemul de învăţămînt, în primul rînd, centrarea procesului instructiv-educativ pe formarea unui profil al elevului corespunzător cerinţelor actuale. În acest context, în sprijinul actorilor educaţionali, în special al elevului, vine manualul şcolar, a cărui calitate depinde de funcţiile sale reflectate în conţinutul unităţilor didactice.

The knowledge-based society requires from the education system, firstly, focusing the educational process on the formation of a student profile in accordance with current requirements. In this context, in order to support educational actors, in particular the student, intervenes school textbook, whose quality depends on the features reflected in the content of teaching units.

Cuvinte-cheie
textbook, knowledge-based society,

functions of the school textbook, the teaching unit.