Modalităţi de aplicare a TIC în procesul de înţelegere şi utilizare adecvată a limbajului de specialitate în studierea istoriei
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
651 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-19 22:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:94+37.016:004 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885)
General history (525)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156)
SM ISO690:2012
CEBAN, Ana, PANTAZ, Ludmila. Modalităţi de aplicare a TIC în procesul de înţelegere şi utilizare adecvată a limbajului de specialitate în studierea istoriei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 41-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455

Modalităţi de aplicare a TIC în procesul de înţelegere şi utilizare adecvată a limbajului de specialitate în studierea istoriei

Modalities of application ICT in the process of understanding and adequate use speciality language in history studying

CZU: 37.016.046:94+37.016:004

Pag. 41-44

Ceban Ana, Pantaz Ludmila
 
Liceul Teoretic „Onisifor Ghibu”, Orhei
 
 
Disponibil în IBN: 11 martie 2018


Rezumat

Tehnologiile informaţionale devin un Turn Babel al secolului al XXI-lea. TIC facilitează comunicarea dintre generaţii, colaborarea dintre elevi, profesori și părinţi. Cultura informaţională este un deziderat al contemporaneităţii, venind să asigure premisele de formare a competenţelor-cheie, în vederea dezvoltării personalităţii elevului. Formarea competenţei de înţelegere şi utilizare a limbajului de specialitate la istorie este indispensabilă utilizării tehnologiilor informaţionale, atît în cadrul lecţiilor, cît şi în afara lor.   

Information technologies are becoming a 21st century Tower of Babel. ICT (Information and Communication Technology) facilitates communication between generations, besides, it ensures a good collaboration of teachers, students, parents. Information culture is a challenge, desideratum for the modern world. It comes to ensure the premises of forming key competences regarding the development of the student’s personality. To form the competences of comprehension and usage of history specialty language is indispensable for applying information technologies during lessons as well as outside them.

Cuvinte-cheie
information culture, specialty language, information technology,

formation of history notions.