Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
651 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-19 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046:94+37.016:004 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3885) |
General history (525) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156) |
SM ISO690:2012 CEBAN, Ana, PANTAZ, Ludmila. Modalităţi de aplicare a TIC în procesul de înţelegere şi utilizare adecvată a limbajului de specialitate în studierea istoriei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2016, nr. 1(95), pp. 41-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(95) / 2016 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046:94+37.016:004 | ||||||
Pag. 41-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Tehnologiile informaţionale devin un Turn Babel al secolului al XXI-lea. TIC facilitează comunicarea dintre generaţii, colaborarea dintre elevi, profesori și părinţi. Cultura informaţională este un deziderat al contemporaneităţii, venind să asigure premisele de formare a competenţelor-cheie, în vederea dezvoltării personalităţii elevului. Formarea competenţei de înţelegere şi utilizare a limbajului de specialitate la istorie este indispensabilă utilizării tehnologiilor informaţionale, atît în cadrul lecţiilor, cît şi în afara lor. |
||||||
Cuvinte-cheie information culture, specialty language, information technology, formation of history notions. |
||||||
|