Mediul educațional – factor de formare a prescolarului ca subiect valorizator
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1983 159
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 18:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.21 (159)
Kinds of school providing general education (2011)
SM ISO690:2012
SILISTRARU, Nicolae, BOSTAN, Galina. Mediul educațional – factor de formare a prescolarului ca subiect valorizator. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 60-68. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Mediul educațional – factor de formare a prescolarului ca subiect valorizator

Educational environment - training factor of the preschool as valorisation subject

CZU: 373.21

Pag. 60-68

Silistraru Nicolae, Bostan Galina
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Ca și orice instituție educațională, grădinița își exercită influența educativă asupra copiilor, atât prin acțiuni directe, cât și în mod indirect, prin felul în care își organizează elementele de mediu pedagogic. Grădiniţa, ca instituţie educaţională, prezintă anumite caracteristici, care o deosebeşte de celelalte: programe de educaţie structurate flexibil, tematică propusă de educatoare, jocul ca principală modalitate de învăţare, evaluare centrată pe progresul copiilor, crearea unui mediu de învăţare plăcut şi stimulator, îmbinarea caracteristicilor educaţiei de tip informal într-un cadru formalizat.

Like any other educational institution, the kindergarten exercises its educational influences on children, both through direct actions and indirectly through the way in which it organizes the pedagogical environment elements. Kindergarten as an educational institution has some characteristics that distinguish it from the other: Flexible structured education programs, theme proposed by the kindergarten teacher, the game as the main way of learning, the assessment centered on children's progress, creating a pleasant and stimulating learning environment, combining the characteristics of informal education in a formal setting.

Cuvinte-cheie
educaţie, mediul educaţional, preşcolar, grădiniță,

factor, educator,

subiect valorizator, joc.