Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1983 159 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 18:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.21 (159) |
Kinds of school providing general education (2011) |
SM ISO690:2012 SILISTRARU, Nicolae, BOSTAN, Galina. Mediul educațional – factor de formare a prescolarului ca subiect valorizator. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 60-68. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.21 | ||||||
Pag. 60-68 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Ca și orice instituție educațională, grădinița își exercită influența educativă asupra copiilor, atât prin acțiuni directe, cât și în mod indirect, prin felul în care își organizează elementele de mediu pedagogic. Grădiniţa, ca instituţie educaţională, prezintă anumite caracteristici, care o deosebeşte de celelalte: programe de educaţie structurate flexibil, tematică propusă de educatoare, jocul ca principală modalitate de învăţare, evaluare centrată pe progresul copiilor, crearea unui mediu de învăţare plăcut şi stimulator, îmbinarea caracteristicilor educaţiei de tip informal într-un cadru formalizat. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, mediul educaţional, preşcolar, grădiniță, factor, educator, subiect valorizator, joc. |
||||||
|