Aspecte metodologice de utilizarea a aplicației Google Translate la orele de limbă străină
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
741 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-23 16:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:81'25'322:004.4 (1)
General questions of didactics and method (1199)
Linguistics and languages (5010)
Software (295)
SM ISO690:2012
VEVERIȚĂ, Tatiana. Aspecte metodologice de utilizarea a aplicației Google Translate la orele de limbă străină. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 155-163. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Aspecte metodologice de utilizarea a aplicației Google Translate la orele de limbă străină

Methodological aspects of using the Google Translate application to foreign language lessons

CZU: 37.02:81'25'322:004.4

Pag. 155-163

Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018


Rezumat

Articolul de față analizează rolul pe care îl are Google Translate în studierea limbilor străine. Principalele idei ale articolului se referă la importanța pe care o au tehnologiile informaționale în dezvoltarea competențelor de învățare a unei limbi străine și cum acestea pot deveni instrumente pedagogice, care să contribuie la creșterea gradului de înțelegere a unei limbi străine.

This article analyzes the role of Google Translate in studying foreign languages. The main ideas of the article relate the importance of information technologies in the development of foreign language learning skills and how these can become pedagogical tools that help to increase the level of understanding of a foreign language.

Cuvinte-cheie
traducere, traducere automata, activități.,

Google Translate