Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
858 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.6.02:51 (1) |
Kinds of school providing general education (2013) |
Mathematics (1644) |
SM ISO690:2012 HARITON, Andrei, CALMUŢCHI, Laurenţiu. Aplicarea logicii matematice la rezolvarea unor ecuații, inecuații și sisteme de ecuații, inecuații în cursul liceal de matematică. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2017, nr. 2(11), pp. 225-230. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 2(11) / 2017 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.6.02:51 | ||||||
Pag. 225-230 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Elementele de logică matematică și teoria mulțimilor au pătruns simțitor în curriculumul școlar de matematică, începând cu clasele I-IV. Concepția logico-mulțime a contribuit la predarea - învățarea evaluarea mult mai efectivă a matematicii în gimnaziu și liceu. Este însă evident că perspectiva concepției logico-mulțime spre sporirea rezultatelor școlare la matematică este foarte mare. În acest articol se deschid noi posibilități de utilizare a concepției logico-mulțime. |
||||||
Cuvinte-cheie ecuaţie, inecuaţie, concepție, algoritm, metodologie. |
||||||
|