Articolul precedent |
Articolul urmator |
843 82 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 13:01 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:004 (56) |
General questions of trade and commerce. Market (811) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156) |
SM ISO690:2012 GROSU, Corina, SAHARNEAN, Liliana. Rețelele de socializare drept instrumente de promovare online (social media marketing). In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-75-881-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători Ediția.15, Vol.2, 2017 |
||||||
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători" 15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017 | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:004 | ||||||
Pag. 69-70 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
|