Rețelele de socializare drept instrumente de promovare online (social media marketing)
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
843 82
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 13:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:004 (56)
General questions of trade and commerce. Market (811)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4156)
SM ISO690:2012
GROSU, Corina, SAHARNEAN, Liliana. Rețelele de socializare drept instrumente de promovare online (social media marketing). In: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători: Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători, Ed. 15, 28-29 aprilie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Departamentul Editorial-Poligrafic al ASEM, 2017, Ediția.15, Vol.2, pp. 69-70. ISBN 978-9975-75-881-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători
Ediția.15, Vol.2, 2017
Simpozionul "Simpozion ştiinţific al tinerilor cercetători"
15, Chișinău, Moldova, 28-29 aprilie 2017

Rețelele de socializare drept instrumente de promovare online (social media marketing)

CZU: 339.138:004

Pag. 69-70

Grosu Corina, Saharnean Liliana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 19 ianuarie 2018