Particularizarea capacităților constructiv-tehnologice la elevii cu dizabilități mintale.  
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
639 3
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-04 23:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.922.76 (83)
Psychology (3368)
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica. Particularizarea capacităților constructiv-tehnologice la elevii cu dizabilități mintale.  . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 4(49), pp. 78-89. ISSN 1857-0224.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială
Numărul 4(49) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432

Particularizarea capacităților constructiv-tehnologice la elevii cu dizabilități mintale.  

Customizing constructively-technological capacities in the pupils with mental disabilities

CZU: 159.922.76

Pag. 78-89

Cerneavschi Viorica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2018


Rezumat

În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la nivelul de formare la elevii cu dizabilități mintale a capacităților constructiv-tehnologice drept componente de bază ale culturii muncii. Planificarea acţiunilor este o componentă importantă, o etapă de bază ce determină eficienţa oricărei activităţi umane. Programarea activităţii de muncă de către elevii cu dizabilități mintale se caracterizează printr-un şir de particularităţi specifice.

This article presents the findings of the experimental finding with reference to the formation level at the mentally disabled pupils of the constructively-technological capacities as the basic components of the work culture. Action planning is an important component, a basic step that determines the effectiveness of any human activity. The programming of work activity by pupils with mental disabilities is characterized by a number of the specific particularities.

Cuvinte-cheie
cheie: cultura muncii, capacități constructiv-tehnologice.,

elevi cu dizabilități mintale