Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 23:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.922.76 (83) |
Psychology (3368) |
SM ISO690:2012 CERNEAVSCHI, Viorica. Particularizarea capacităților constructiv-tehnologice la elevii cu dizabilități mintale. . In: Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială , 2017, nr. 4(49), pp. 78-89. ISSN 1857-0224. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie. Pedagogie Specială. Asistenţă Socială | ||||||
Numărul 4(49) / 2017 / ISSN 1857-0224 /ISSNe 1857-4432 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.922.76 | ||||||
Pag. 78-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol sunt prezentate datele experimentului de constatare cu referire la nivelul de formare la elevii cu dizabilități mintale a capacităților constructiv-tehnologice drept componente de bază ale culturii muncii. Planificarea acţiunilor este o componentă importantă, o etapă de bază ce determină eficienţa oricărei activităţi umane. Programarea activităţii de muncă de către elevii cu dizabilități mintale se caracterizează printr-un şir de particularităţi specifice. |
||||||
Cuvinte-cheie cheie: cultura muncii, capacități constructiv-tehnologice., elevi cu dizabilități mintale |
||||||
|