Repere curriculare ale formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
833 10
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-25 09:46
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.1.016.046 (1)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica. Repere curriculare ale formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 77-85. ISSN 1857-0119.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revistă de știinţe socioumane
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X

Repere curriculare ale formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale

Curricular milestones of the formation of the work culture at the students with mental disabilities

CZU: 376.1.016.046

Pag. 77-85

Cerneavschi Viorica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 ianuarie 2018


Rezumat

Conținutul articolului integrează analiza curriculumului școlar la educația tehnologică pentru clasele primare, prin evidențierea elementelor fundamentale ale formării culturii muncii. Studiul a evidenţiat că competențele și conținuturile indicate reflectă, în linii generale, esența problemei de studiu. În aria curriculară Tehnologii sunt evidențiați doar unii din indicatorii culturii muncii, ceea ce a determinat elaborarea unui model de formare a culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale, care ar facilita integrarea lor socioprofesională.

The content of the article aims at analyzing of the School Curriculum in technological education for primary classes by highlighting the fundamental elements of the formation of the work culture. The study revealed that the competences and the contents indicated generally reflect the essence of the study problem. In the Technology Curricular Area, only some of the indicators of the labour culture are highlighted, which made it necessary to develop a model of the work culture training for the students with mental disabilities that would facilitate their socio-professional integration.

Cuvinte-cheie
educația tehnologică, elevi cu dizabilități mintale, cultura muncii,

curriculumul şcolar.