Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
833 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-25 09:46 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.016.046 (1) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599) |
SM ISO690:2012 CERNEAVSCHI, Viorica. Repere curriculare ale formării culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale. In: Revistă de știinţe socioumane , 2017, nr. 2(36), pp. 77-85. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | ||||||
Numărul 2(36) / 2017 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | ||||||
|
||||||
CZU: 376.1.016.046 | ||||||
Pag. 77-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul articolului integrează analiza curriculumului școlar la educația tehnologică pentru clasele primare, prin evidențierea elementelor fundamentale ale formării culturii muncii. Studiul a evidenţiat că competențele și conținuturile indicate reflectă, în linii generale, esența problemei de studiu. În aria curriculară Tehnologii sunt evidențiați doar unii din indicatorii culturii muncii, ceea ce a determinat elaborarea unui model de formare a culturii muncii la elevii cu dizabilități mintale, care ar facilita integrarea lor socioprofesională. |
||||||
Cuvinte-cheie educația tehnologică, elevi cu dizabilități mintale, cultura muncii, curriculumul şcolar. |
||||||
|