Articolul precedent |
Articolul urmator |
1257 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 19:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147:004 (73) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103) |
SM ISO690:2012 MORARU, Doina. Principiile de bază ale instruirii asistate de calculator. In: Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației, 7 iunie 2017, Cahul. Cahul: Tipografia „CentroGrafic” SRL, Cahul, 2017, Vol.1, pp. 343-346. ISBN 978-9975-88-007-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației Vol.1, 2017 |
|||||
Conferința "Perspectivele și Problemele Integrării în Spațiul European al Cercetării și Educației" Cahul, Moldova, 7 iunie 2017 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147:004 | |||||
Pag. 343-346 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
The computer use in the educational process is becoming a necessity today when Information and Communication Technology (ICT) is rapidly evolving. The young generation, already accustomed to the avalanche of multimedia information, perceives the concept of assisting of the educational process with the computer as an internal requirement, all the more so as people have to ensure a rapid professional development and this can only be achieved if everyone has necessary skills to live and work in a society which is constantly changing. |
|||||
|