Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1146 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-14 08:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:004.771 (1) |
General questions of didactics and method (1212) |
Computer communication. Computer networks (522) |
SM ISO690:2012 POPOVICI, Ilona. Blog-ul – instrument educațional. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 2(4), pp. 69-78. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 2(4) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:004.771 | ||||||
Pag. 69-78 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Blogging-ul constituie un gen masiv. El apare în mai multe forme, abordează nenumărate subiecte, și cu siguranță poate varia în calitate. Pentru banii mei (ceea ce înseamnă de obicei gratuit), blogging-ul oferă cea mai bună locație pentru a scrie studenţilor. În calitate de bloggeri, tinerii dezvoltă abilități cruciale cu limbajul, își tonifică mușchii gândirii critice și încep să înțeleagă relația lor cu lumea. Un blog este mai mult decât un jurnal. Este un loc pentru o expresie cinstită, un pic de reflecție și o partajare și colaborare. Învățați să vă puneți la încercare, scriind o piesă care poate fi citită de alții, dar și să beneficiați de comentariile care vin înapoi, provocând sau susținând punctul dvs. de vedere. Un blog este o invitație la dialog. |
||||||
Cuvinte-cheie blog, educaţie, predare, abilităţi, aptitudini, proces de învăţare |
||||||
|