Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
794 36 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-16 09:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+316.77:159.9 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901) |
Sociology of culture. Cultural context of social life (789) |
Psychology (3368) |
SM ISO690:2012 PAVLENKO, Lilia. Intervenţia psihologică în cazul problemelor de relaţionare şi comportament la vârstele şcolare . In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 144-148. ISSN 2345-1866. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice” | ||||||
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+316.77:159.9 | ||||||
Pag. 144-148 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Printre problemele frecvent întâlnite în şcoală de către psihologi se enumeră cele de relaţionare şi comportament. Pentru a interveni mai eficient în cazul acestora e bine de cunoscut mecanismele psihologice ce stau la baza tehnicilor utilizate de specialişti – idee reflectată în lucrarea de faţă. |
||||||
Cuvinte-cheie probleme de relaţionare şi comportament, mecanisme psihologice: trebuinţa de comunicare, autodezvăluirea, nevoia de afiliere, asimilarea, identificarea situaţională, stereotipizarea etc., empatia |
||||||
|