Intervenţia psihologică în cazul problemelor de relaţionare şi comportament la vârstele şcolare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
794 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-16 09:49
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+316.77:159.9 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3901)
Sociology of culture. Cultural context of social life (789)
Psychology (3368)
SM ISO690:2012
PAVLENKO, Lilia. Intervenţia psihologică în cazul problemelor de relaţionare şi comportament la vârstele şcolare . In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2017, nr. 1(5), pp. 144-148. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(5) / 2017 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Intervenţia psihologică în cazul problemelor de relaţionare şi comportament la vârstele şcolare
CZU: 37.015.3+316.77:159.9

Pag. 144-148

Pavlenko Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 septembrie 2017


Rezumat

Printre problemele frecvent întâlnite în şcoală de către psihologi se enumeră cele de relaţionare şi comportament. Pentru a interveni mai eficient în cazul acestora e bine de cunoscut mecanismele psihologice ce stau la baza tehnicilor utilizate de specialişti – idee reflectată în lucrarea de faţă.

Among the problems commonly faced by psychologists in schools we can list the networking and behavior. To intervene more effectively in their case it is good to known psychological mechanisms that underlie the techniques used by specialists - the idea reflected herein.

Cuvinte-cheie
probleme de relaţionare şi comportament, mecanisme psihologice: trebuinţa de comunicare, autodezvăluirea, nevoia de afiliere, asimilarea, identificarea situaţională, stereotipizarea etc.,

empatia