Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
680 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 22:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:54 (38) |
General questions of didactics and method (1212) |
Chemistry. Crystallography. Mineralogy (2025) |
SM ISO690:2012 DÎMOVSCAIA, Galina, SUBOTIN, Iurie. Formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, fenomenelor şi proceselor chimice. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 100-105. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:54 | ||||||
Pag. 100-105 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Experimentului chimic îi revine un rol important în însuşirea materiei la disciplina Chimie la treapta liceală. În articolul dat prezentăm experienţa noastră la clasă privind formarea competenţei de cercetare experimentală a substanţelor, proceselor şi fenomenelor chimice. Pentru dezvoltarea efi cientă a competenţelor, orice profesor caută noi abordări, aplică noi tehnologii de predare-învăţare-evaluare. Modelul propus de noi poate contribui la îmbunătăţirea demersului profesorilor de chimie, iar recomandările incluse vor fi utile în pregătirea şi efectuarea experimentului chimic la lecţii, luînd în consideraţie spectrul unităţii de conţinut şi obiectivele instruirii. Acest model, de asemenea, va stimula elevii pentru studiul chimiei. |
||||||
|