O abordare şcolară a schiţei Vizită... de I.L. Caragiale: comentariu socio-cultural
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
715 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 09:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:821.135.1.09 (12)
General questions of didactics and method (1201)
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2085)
SM ISO690:2012
SUFF (CARTALEANU), Elena. O abordare şcolară a schiţei Vizită... de I.L. Caragiale: comentariu socio-cultural. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2011, nr. 5-6(69-70), pp. 46-50. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(69-70) / 2011 / ISSN 1810-6455

O abordare şcolară a schiţei Vizită... de I.L. Caragiale: comentariu socio-cultural
CZU: 37.02:821.135.1.09

Pag. 46-50

Suff (Cartaleanu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 septembrie 2017


Rezumat

Articolul conturează direcţiile principale pe care le-ar putea lua comentariul socio-cultural al schiţei Vizită… de I. L. Caragiale la lecţiile şcolare de limbă şi literatură română. Se sugerează posibilele întrebări care s-ar putea discuta, se propun informaţii de ordin istoric şi cultural, care elucidează universul caragialian şi plasează în context acţiunile, atitudinile şi mentalitatea personajelor.

The aim of the article is to delineate the main directions a possible socio-cultural school commentary of the sketch Vizită… (“A Visit”) by Ion Luca Caragiale might take. The author suggests questions conductive to broader debate and provides fragments of relevant historical and cultural information meant to elucidate the world of Caragiale, placing in context the actions, attitudes and mentalities shown by his characters.