Stresul ca problemă a cadrelor didactice
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
941 94
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 13:50
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:371.12 (12)
Psychology (3327)
Education (14077)
SM ISO690:2012
POGREBAN, Dorina, CROITORU, Cătălina. Stresul ca problemă a cadrelor didactice. In: Arta Medica , 2017, nr. 1(62), pp. 34-36. ISSN 1810-1852.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Arta Medica
Numărul 1(62) / 2017 / ISSN 1810-1852 /ISSNe 1810-1879

Stresul ca problemă a cadrelor didactice
CZU: 159.942:371.12

Pag. 34-36

Pogreban Dorina1, Croitoru Cătălina12
 
1 Universitatea de Stat de Medicină şi Farmacie „Nicolae Testemiţanu“,
2 Centrul Naţional de Sanătate Publică
 
Disponibil în IBN: 15 septembrie 2017


Rezumat

Excesul schimbărilor în societate a reușit să lase amprenta peste tot, devenind substrat în dezvoltarea unor disfuncții. Stresul, apărut ca rezultat al acestor disfuncţii, a devenit de neocolit chiar și pentru sfera didactică ce se confruntă zilnic cu noi provocări, atât în dezvoltarea personală, cât și în relațiile cu ucenicii săi. Prezenta lucrare încearcă să urmărească în evoluție acțiunea stresului asupra cadrelor didactice.

The excess of changes in society affects every aspect of life, becoming the substrate in the development of some dysfunctions. Stress, as a result of these dysfunctions has become inevitable even for education field workers, who are, on daily basis, confronted with new challenges both in personal development and in relations with students. This paper tracks the evolving action of stress on teachers.