Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
692 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-18 08:24 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.111'373.7 (1) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
English language (667) |
SM ISO690:2012 SADOVEI, Larisa, BUSHNAQ, Tatiana. Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 80-83. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 378.147.02:811.111'373.7 | |||||
Pag. 80-83 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Acest studiu prezintă indicatorii eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învățămîntul superior. Integrarea frazeologismelor în predarea limbii engleze prin tehnologii comunicative determină calitatea limbajului studenţilor, reflectată de valori specifice competenţei de comunicare: identificarea, decodificarea, descoperirea echivalentului semantic în limba română, codificarea în limba engleză, utilizarea contextuală a frazeologismelor engleze, integrarea lingvistică a acestora în conversație. |
|||||
Cuvinte-cheie teaching English, higher education, communicability, linguistic competence, Strategies, indicators of efficiency |
|||||
|