Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
692 11
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-18 08:24
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.147.02:811.111'373.7 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2533)
English language (667)
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa, BUSHNAQ, Tatiana. Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 80-83. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Indicatori ai eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învăţămîntul superior
CZU: 378.147.02:811.111'373.7

Pag. 80-83

Sadovei Larisa, Bushnaq Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

Acest studiu prezintă indicatorii eficienţei tehnologiilor comunicative de predare a frazeologismelor engleze în învățămîntul superior. Integrarea frazeologismelor în predarea limbii engleze prin tehnologii comunicative determină calitatea limbajului studenţilor, reflectată de valori specifice competenţei de comunicare: identificarea, decodificarea, descoperirea echivalentului semantic în limba română, codificarea în limba engleză, utilizarea contextuală a frazeologismelor engleze, integrarea lingvistică a acestora în conversație.

The study presents the efficiency indicators of teaching the English phraseological units through communicative technologies in higher education. The inclusion of the phraseological units in the teaching of the English language through communicative technologies, determines the quality of the students’ English parlance reflected in the specific values of the communicative competence: identification, decoding, encoding, the contextual usage of the English phraseological units, the linguistic integration of the English phraseological units in the conversation.

Cuvinte-cheie
teaching English, higher education, communicability, linguistic competence, Strategies,

indicators of efficiency