Constatări experimentale privind evaluarea competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în Republica Moldova
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
967 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-28 20:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2/.3:574(478) (1)
Kinds of school providing general education (1984)
General ecology and biodiversity (764)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila, RUSULEAC, Tatiana, GÎNJU, Stela, SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Constatări experimentale privind evaluarea competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în Republica Moldova . In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2012, nr. 5-6(75-76), pp. 62-66. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(75-76) / 2012 / ISSN 1810-6455

Constatări experimentale privind evaluarea competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii iniţiale a cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în Republica Moldova
CZU: 373.2/.3:574(478)

Pag. 62-66

Ursu Ludmila, Rusuleac Tatiana, Gînju Stela, Saranciuc-Gordea Liliana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 31 august 2017


Rezumat

În acest articol se prezintă unele rezultate ale studiului constatativ-experimental al formării competenţei de educaţie ecologică în procesul pregătirii cadrelor didactice pentru învăţămîntul preşcolar şi primar în R.Moldova, realizat la finele anului de învăţămînt 2011-2012 de Laboratorul Ştiinţific EcoEducaţie al UPS I. Creangă. Se formulează concluzii referitoare la unele deficienţe în pregătirea iniţială a pedagogilor, se propun soluţii eficiente. În plan general, se argumentează importanţa considerării atitudinilor în procesul evaluării unei competenţe.

This article presents some results of a experimental study of competencional formations of ecological education in the process of teacher training for preschool and primary school in the Republic of Moldova, realized at the end of the 2011-2012 study year by the Scientific Laboratory EcoEducaţie of UPS I. Creangă. It concludes some deficiencies in the initial teacher training and it proposes efficient solutions. In general, it argues the importance of the attitude consideration in the proces of competence evaluation.

Cuvinte-cheie
evaluation, ecological education, competence, teacher training, primary school,

attitude towards the environment