Caracteristici ale maturității profesionale la persoanele cu dizabilități
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1345 43
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-12 00:10
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.6:377.1-056.26 (1)
Social psychology (960)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (272)
SM ISO690:2012
CUCER, Angela. Caracteristici ale maturității profesionale la persoanele cu dizabilități. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 74-77. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470

Caracteristici ale maturității profesionale la persoanele cu dizabilități
CZU: 316.6:377.1-056.26

Pag. 74-77

Cucer Angela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 22 august 2017


Rezumat

Maturitatea profesională a persoanei este determinată de totalitatea calităților profesionale căpătate în procesul de instruire și educare cu ajutorul tehnologiilor educaționale. În articolul dat este pusă în discuție problema maturității profesionale a persoanelor cu dizabilități, ca resursă de bază a viitorului specialist, sunt prezentate rezultatele cercetării privitor la maturitatea profesională a acestora

Professional maturity of a person is determined by all end professional skills in training and education by means of educational technologies. The article is called into question given professional maturity of people with disabilities, as basic resource for future specialist, presents the results of research regarding their professional maturity.

Cuvinte-cheie
maturitate profesională, autonomie, resurse personale, componenta emoțională