Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1345 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-12 00:10 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.6:377.1-056.26 (1) |
Social psychology (960) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (272) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Caracteristici ale maturității profesionale la persoanele cu dizabilități. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 2(54), pp. 74-77. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2(54) / 2017 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.6:377.1-056.26 | ||||||
Pag. 74-77 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Maturitatea profesională a persoanei este determinată de totalitatea calităților profesionale căpătate în procesul de instruire și educare cu ajutorul tehnologiilor educaționale. În articolul dat este pusă în discuție problema maturității profesionale a persoanelor cu dizabilități, ca resursă de bază a viitorului specialist, sunt prezentate rezultatele cercetării privitor la maturitatea profesională a acestora |
||||||
Cuvinte-cheie maturitate profesională, autonomie, resurse personale, componenta emoțională |
||||||
|