Abordarea didactică a neologismelor în cadrul disciplinei opţionale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
903 3
Ultima descărcare din IBN:
2018-07-02 21:01
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.46:[811.135.1'373.43+821.135.1.09] (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456)
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2087)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Abordarea didactică a neologismelor în cadrul disciplinei opţionale. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2005, nr. 2(30), pp. 42-46. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(30) / 2005 / ISSN 1810-6455

Abordarea didactică a neologismelor în cadrul disciplinei opţionale
CZU: 37.016.46:[811.135.1'373.43+821.135.1.09]

Pag. 42-46

Goraş-Postică Viorica
 
Centrul Educaţional Pro Didactica
 
 
Disponibil în IBN: 14 decembrie 2013