Despre modul de acordare a notelor în cadrul examenelor de absolvire
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
744 25
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-08 14:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.27 (34)
Education (14079)
SM ISO690:2012
SPINEI, Ion, SPINEI, Ludmila. Despre modul de acordare a notelor în cadrul examenelor de absolvire. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 3(85), pp. 33-34. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 3(85) / 2014 / ISSN 1810-6455

Despre modul de acordare a notelor în cadrul examenelor de absolvire
CZU: 371.27

Pag. 33-34

Spinei Ion1, Spinei Ludmila2
 
1 Institutul de Formare Continuă,
2 Academia de Studii Economice din Moldova
 
Disponibil în IBN: 10 august 2017


Rezumat

În acest articol sînt examinate unele aspecte ce ţin de acordarea notelor în cadrul examenelor de absolvire, a scorurilor pentru secvenţe intermediare în rezolvarea itemilor şi a scorului maximal pentru test. Problema de bază apare la etapa de determinare a scorului minim pentru acordarea notei de trecere – a notei „5”. Metoda propusă de stabilire a criteriilor de convertire a scorurilor în note are la bază Programa de examen şi Testul model.

In this article we examine some aspects concerning grading in graduate examinations, intermediary scores in items solving and the maximum score for the test. The main issue arises when trying to determine the lowest passing score – the grade “5”. The method suggested to establish the criteria for converting the scores in grades is based on the Examination Programme and on the Sample Test.

Cuvinte-cheie
evaluation, examinations, test, grading scale, grade,

examination programme, grading scheme