Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
871 32 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-20 13:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.126 (123) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 GUŢU, Vladimir. Model psihopedagogic de proiectare a competenţelor pentru disciplina şcolară. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2014, nr. 4(86), pp. 5-10. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4(86) / 2014 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.126 | ||||||
Pag. 5-10 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articolul dat se fundamentează în plan psihologic, pedagogic şi teleologic un model/referenţial al proiectării competenţelor generale pentru disciplina şcolară. Modelul se axează pe: teoriile psihologice ale învăţării, structurarea teleologică a finalităţilor de învăţare, potenţialul formativ al conţinuturilor disciplinei şcolare, dar şi pe definirea modernă a competenţelor de format. În articol se descriu pe larg etapele şi procedurile de proiectare a competenţelor generale pentru disciplina şcolară, aplicînd modelul/referenţialul propus. |
||||||
Cuvinte-cheie Definition of competences, psycho-pedagogical model, general competences, school discipline |
||||||
|