Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
834 31 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-04 20:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.03 (775) |
Education (14306) |
SM ISO690:2012 MOGA, Ecaterina. Abilitate şi competenţă – 11 căi în atingerea excelenţei. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 1(89), pp. 23-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1(89) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.03 | ||||||
Pag. 23-26 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Liderii eficienţi trebuie să fie deschişi spre schimbare şi să promoveze succesul profesional – este o cerinţă inerentă concurenţei din ziua de azi, o condiţie care ar asigura calitatea. Pregătirea şi entuziasmul de care dau dovadă aceştia în susţinerea crezului de atingere a excelenţei se va imprima statornic asupra echipei pe care o conduc, o va impulsiona spre autodezvoltare şi autoformare continuă. Conştient de faptul că mentorarea este o componentă a procesului de atingere a excelenţei, un lider nu va ascunde reţeta succesului de colectivul cu care lucrează, ci, dimpotrivă, va fi preocupat ca bunul pe care îl deţine să fie descoperit şi de subalterni. Cele 11 căi în atingerea excelenţei vizează dimensiunea axiologică, ancorată în deontologia profesională, care reclamă, din partea liderului, respectarea principiilor etice, integritate, respect, dedicare, acţiune. |
||||||
Cuvinte-cheie efficiency, excellence, leader, competence, skills, expectations, self-esteem, leadership, self-development |
||||||
|