Oferte şi opţiuni pe aria Limbă şi comunicare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1263 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-06 18:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016.046:811 (25)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3845)
Languages (3187)
SM ISO690:2012
COSOVAN, Olga. Oferte şi opţiuni pe aria Limbă şi comunicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 2(90), pp. 34-36. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 2(90) / 2015 / ISSN 1810-6455

Oferte şi opţiuni pe aria Limbă şi comunicare
CZU: 37.016.046:811

Pag. 34-36

Cosovan Olga
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
Disponibil în IBN: 8 august 2017


Rezumat

Dezvoltarea curriculară a domeniului opţional este un imperativ al şcolii din R. Moldova, pentru că acest segment al planului de studii capătă o importanță tot mai mare în formarea personalității elevului, în individualizarea demersului educațional, dar nu are asigurare didactică adecvată. Proiectul Dezvoltarea curriculară a cursurilor opţionale pe aria Limbă şi comunicare în gimnaziu şi liceu își propune să cerceteze abordarea instituţională a problemei în ţări cu succese vădite în educaţie, dar şi experienţa profesorilor şi a instituţiilor autohtone, după care cercetătorii se vor orienta spre elaborarea unor paradigme şi a unor curricula modele, variate metodologic şi tematic.

Developing the optional section of the national school curriculum is increasingly imperative, due to the growing importance given to optional courses in the building of students’ personalities and the individualisation of didactic approaches. However, there is a pronounced lack of a specific didactic framework for such courses. The project The Curricular Development of Optional Courses in the Language and Communication Discipline Area in Gymnasium and High School will begin with studying the institutional approach to the issue in countries known for educational success, as well as learning from the experience of Moldovan teachers and schools. After this stage, the researchers will develop a general paradigm and sample curricula for optional courses, which will be varied in topics and methodological approach.

Cuvinte-cheie
curriculum, Optional course,

the Language and Communication curricular domain, enhancing optional course, extending optional course, integrative optional course, innovative optional course