Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1110 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-28 09:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:028.1 (3) |
General questions of didactics and method (1201) |
Librarianship (689) |
SM ISO690:2012 SUFF (CARTALEANU), Elena. Citind, învăţ să fiu: sugestii metodologice pentru implementarea cursului opţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 39-44. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:028.1 | ||||||
Pag. 39-44 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cursul opţional Citind, învăţ să fiu are avantajul de a poseda un auxiliar didactic omonim, care reprezintă o crestomaţie cu texte şi sarcini didactice, organizate în opt module de Învăţ să… . Articolul oferă o serie de sugestii metodologice generale pentru implementarea cursului la orice clasă de gimnaziu sau liceu, oprindu-se apoi mai detaliat la fiecare modul în parte şi sugerînd idei de activităţi cu elevii. |
||||||
Cuvinte-cheie Optional course, textbook, text, self-knowledge, discussion techniques |
||||||
|