Citind, învăţ să fiu: sugestii metodologice pentru implementarea cursului opţional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1110 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-28 09:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:028.1 (3)
General questions of didactics and method (1201)
Librarianship (689)
SM ISO690:2012
SUFF (CARTALEANU), Elena. Citind, învăţ să fiu: sugestii metodologice pentru implementarea cursului opţional. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2015, nr. 5-6(93-94), pp. 39-44. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 5-6(93-94) / 2015 / ISSN 1810-6455

Citind, învăţ să fiu: sugestii metodologice pentru implementarea cursului opţional
CZU: 37.02:028.1

Pag. 39-44

Suff (Cartaleanu) Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 7 august 2017


Rezumat

Cursul opţional Citind, învăţ să fiu are avantajul de a poseda un auxiliar didactic omonim, care reprezintă o crestomaţie cu texte şi sarcini didactice, organizate în opt module de Învăţ să… . Articolul oferă o serie de sugestii metodologice generale pentru implementarea cursului la orice clasă de gimnaziu sau liceu, oprindu-se apoi mai detaliat la fiecare modul în parte şi sugerînd idei de activităţi cu elevii.

The optional course I Read and Learn to Be has the advantage of possessing a published textbook, which represents a collection of texts and discussion tasks organised along eight I Learn to... modules. The article makes a number of general methodological suggestions for the implementation of the course in any chosen gymnasium or lyceum grade, before proceeding to give specific ideas for each module.

Cuvinte-cheie
Optional course, textbook, text, self-knowledge,

discussion techniques