Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1071 28 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-11 20:54 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
374.015.3 (3) |
Education and training out of school. Further education (211) |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida. Asistența psihologică a învățării pe tot parcursul vieții: referințe conceptuale. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 1(53), pp. 34-39. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(53) / 2017 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 374.015.3 | |||||||
Pag. 34-39 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In articol sunt prezentate referinţele conceptuale ale suportului psihologic necesar, in cadrul invaţarii pe tot parcursul vieţii. Lucrarea se bazeaza pe rezultatele cercetarilor realizate in anul 2016 in cadrul proiectului „Epistemologia si praxeologia asistenţei psihologice a invaţarii pe tot parcursul vieţii”, de catre membrii sectorului „Asistenţa psihologica in educaţie” al Institutului de Ştiinţe ale Educaţiei. Sunt relevate diverse aspecte ale problemei si descrise succint rezultatele obţinute, sinteza carora a condus spre formularea reperelor conceptuale ale asistenţei psihologice a invaţarii pe tot parcursul vieţii. |
|||||||
Cuvinte-cheie învăţare pe tot parcursul vieţii (ÎPTPV), capacitatea de a lua decizii, competenţe de învăţare, orientare profesională a persoanelor cu CES, dezvoltarea creativităţii persoanelor cu CES, resurse personale pentru ÎPTPV, blocaje de ÎPTPV, asistenţă psihologică, personalitate, dezvoltare personală, responsabilitate, independenţă, iniţiativă, competenţe sociale |
|||||||
|