Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1317 163 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 10:13 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2/.3.016.046 (3) |
Kinds of school providing general education (2000) |
SM ISO690:2012 CLICHICI, Veronica, STRAISTARI-LUNGU, Cristina, DUMINICĂ, Stella. Noi abordări de dezvoltare a curriculumului și a tehnologiilor educaționale în educația timpurie. In: Univers Pedagogic, 2017, nr. 1(53), pp. 20-26. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||||
Numărul 1(53) / 2017 / ISSN 1811-5470 | |||||||
|
|||||||
CZU: 373.2/.3.016.046 | |||||||
Pag. 20-26 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Publicaţia reflectă principalele rezultate în cadrul proiectului „Asigurarea ştiinţifică, curriculară şi metodologică a calităţii şi eficienţei procesului de educaţie timpurie” – realizat de către cercetătorii IŞE. În contextul cercetării, au fost stabilite referinţe conceptuale şi metodologice necesare pentru asigurarea dezvoltării curriculumului în educaţia timpurie, racordat la Standarde de învăţare şi dezvoltare a copilului de la naştere până la 7 ani. |
|||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, Standarde de învăţare şi dezvoltare, curriculum, opinie pedagogică, tehnologii educaţionale |
|||||||
|