Conceptul de mediul școlar și funcția socială a acestuia
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1013 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 20:34
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.42+37.091 (1)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3920)
Organization of instruction (533)
SM ISO690:2012
MOGÎLDEA (IUZU), Iulianna. Conceptul de mediul școlar și funcția socială a acestuia. In: Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”, 2016, nr. 1(3), pp. 147-156. ISSN 2345-1866.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Buletinul ştiinţific al Universităţii de Stat ”Bogdan Petriceicu Hasdeu” din Cahul, Seria ”Stiinte Umanistice”
Numărul 1(3) / 2016 / ISSN 2345-1866 /ISSNe 2345-1904

Conceptul de mediul școlar și funcția socială a acestuia
CZU: 37.013.42+37.091

Pag. 147-156

Mogîldea (Iuzu) Iulianna
 
Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 4 iulie 2017


Rezumat

Trebuie să recunoaștem că odată cu crearea spațiului educațional unic în învățământul european, societatea noastră solicită dimensiuni prioritare pentru învățământ. Una dintre acestea este desăvârșirea mediului școlar care să încurajeze cooperarea, respectul, toleranța libertatea în activitatea de învățare care ar forma elevilor deprinderi, competențe sociale. Atitudini ale profesorului ca înţelegerea elevului, încrederea în potenţialul pozitiv al relaţiei profesor – elev şi dispo-nibilitatea de implicare reală, profundă şi sinceră în această relaţie sunt premise care asigură comunicarea integrală, cognitivă şi afectivă. Asemenea atitudini dezvoltă la elevi încrederea în sine, lărgeşte deschiderea şi disponibilitatea de comunicare, stimulează dorinţa de impli-care a elevului în continua confirmare a caracterului pozitiv al relaţiei.

Nous devons reconnaître que avec la création d'un espace éducatif unique dans l'éducation européenne, notre société demande la priorité pour les dimensions éducatives. L'un d'entre eux est perfectionner l'environnement scolaire d'encourager la coopération, le respect, la tolérance, la liberté d'activité d'apprentissage qui formerait des étudiants les aptitudes, les compétences sociales. Attitudes de l'enseignant que la compréhension des élèves, la confiance dans le potentiel positif de la relation enseignant – élève et la disponibilité de l'implication réelle, profonde et sincère dans cette relation sont des conditions préalables qui garantissent pleine communication, cognitif et affectif. Ces attitudes développer la confiance en soi chez les élèves élargit l'ouverture et la disponibilité de la communication stimule le désir d'impliquer les élèves la confirmation le caractère positif de la relation.

Cuvinte-cheie
mediul școlar, educaţie socială, grup şcolar, starea de bine, competenţă socială