Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
817 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-23 15:08 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.923.2 (201) |
Psychology (3368) |
SM ISO690:2012 CUZNEŢOV, Larisa. Unele aspecte teoretico-metodologice de sporire a eficienței personale în contextul consilierii ontologice complexe, autoconsilierii și al autoperfecționării. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2017, nr. 5(105), pp. 9-14. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(105) / 2017 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 159.923.2 | ||||||
Pag. 9-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul reprezintă un studiu teoretico-aplicativ ce reflectă unele aspecte metodologice de sporire a eficienței per-sonale în contextul consilierii ontologice complexe, autoconsilierii și al autoperfecționării persoanei. Pe parcurs a fost precizată aplicarea termenilor de: om, individ, persoană, personalitate; au fost analizate și esențializate perspectivele de abordare a personalității (atomistă, structurală, sistemică, psihosocială); modelul sintetic-integrativ al personalității în concepția lui M.Zlate; pozițiile de bază ale școlii psihanalitice: dezvoltarea cunoștințelor și abilităților metacognitive în cadrul consilierii, autoconsilierii și al orientării persoanei spre autoperfecționare. |
||||||
Cuvinte-cheie om, individ, persoană, personalitate, cunoştinţe metacognitive, autoperfecţionare, perspective de abordare a personalității, model sintetic-integrativ al personalității, eficiență personală/ autoeficiență, școală psihanalitică, abilități metacognitive, consiliere ontologică complexă, autoconsiliere |
||||||
|